.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگاهي ديگر به مصاحبه اخير احمدي نژاد

يک کارشناس مسائل سياسي با اشاره به مصاحبه تلوزيوني رئيس جمهور و با بيان اينکه وي از رويکرد خدمت به مردم در حاشيه دولت به کسب قدرت تغيير رويه داده است، گفت: احمدي نژاد تا جايي که در مسير خدمتگزاري قرار گيرد شان و منزلت خواهد داشت و هر جا که از خدمتگزاري فاصله گيرد و به فکر قدرت باشد زحمات خود را بر باد خواهد داد.

به گزارش شمال نیوز عباس سليمي نمين در گفت وگو با مهر در واکنش به مصاحبه تلويزيوني رئيس جمهور گفت: به طور کلي مردم اين نوع سوال و جواب و مساعدت بين خبرنگار و مصاحبه شونده که کاملاً مشهود بود را نمي‌پسندند.وي با بيان اينکه درست نيست که خبرنگار آن سوالي را مطرح کند که پاسخ دهنده تمايل دارد افزود: يک نوع آرايش و هماهنگي ميان مصاحبه شونده و مصاحبه کننده وجود داشت.

اين کارشناس مسايل سياسي با اشاره به بخشي از اظهارات رئيس جمهور مبني بر اينکه امسال سال آخر دولت نيست گفت: اين صحبت رئيس جمهور حرف جديدي نيست و رويکرد احمدي نژاد از خدمت به ماندگاري در قدرت تغيير يافته است و اين تغيير رويکرد به طور محسوس احساس مي‌شود.

وي ادامه داد: احمدي نژاد به دلايلي احساس وظيفه مي‌کند که بايد در قدرت بماند و حال اين موضوع را که چه به صورت جدي و يا شوخي در رسانه ملي ابراز کرده باشد، شواهد آن به خوبي نمايان است.

سليمي نمين با بيان اين که اگر احمدي نژاد گمان مي‌برد درصورتي که دوباره با همان تابلوي ادوار قبل وارد انتخابات شود مردم از آن حمايت مي‌کنند دچار خطاي تحليلي فاحشي شده است گفت: گفتمان اصولگرايي احمدي نژاد را به قدرت رسانده است و مردم به احمدي نژاد که قول داده بود به آن اصول پايبند باشد راي دادند؛ بنابراين احمدي نژاد بدون اين اصول و گفتمان ارزشي نخواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 شهريور 1391
حيف اون 100دقيقه زماني كه رسانه ملي.................................!!!؟؟؟؟؟
دريغ ازيك كلمه مشكلات مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 19 شهريور 1391
چرانظرات رامنتشرنميكنيد؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.